سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت و بهینه سازی سایت

انواع روش آموزش طراحی سایت

طراحی سایت سئو بیس | طراحی سایت سئو محور

صاحب هر کسب و کاری که باشید، یا به فکر آغاز هر فعالیتی بیافتید، ناچارید برای معرفی خودتان، نشان دادن سوابق کاری و نمونه کارهایتان، سایت تهیه کنید. برای تهیه سایت، باید با طراحان سایت سر و کله بزنید تا سایتی متناسب با حرفه و بودجه شما برایتان طراحی کنند. اگر از اهمیت سئو در طراحی سایت باخبر باشید، می‌دانید که بخش مهمی از هزینه، بابت کار کردن بر روی سئو سایت، حساب می‌شود؛ اما شاید ندانید گزینه بهتری پیش روی شماست که از نظر هزینه نیز برای شما مناسب‌تر است: طراحی سایت سئو بیس. فراموش نکنید که بزرگ‌ترین درگاه ورودی به سایت شما، صفحه نتایج جستجو است؛ زیرا امروزه همه چیز را از گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌پرسیم.

طراحی سایت سئو بیس چیست؟

طراحی سایت به طور کلی چند بخش اصلی دارد: 1. گرافیک؛ 2. اجرای UI؛ 3. برنامه نویسی؛ 4. بارگزاری بر روی هاست. اگر طراحی سایت بر اساس اصول استاندارد هر حوزه انجام شود، یعنی سایت در وضعیت خوبی قرار گرفته است و به احتمال زیاد، طراحی سایت بر اساس اصول سئو بوده است؛ بنابراین این سایت‌ها باکیفیت هستند و فاکتورهای سئو در آن‌ها رعایت شده است. سئو یا search engine optimization مجموعه راهکارهای گوگل برای بهینه سازی سایت هاست تا در صدر نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده شوند. امروزه بیشترین رقابت میان کسب و کارها در حوزه سئو انجام می‌گیرد؛ چراکه نه تنها موجب جذب مشتری می‌شود، بلکه می‌تواند سرنوشت ساز باشد و آینده کسب و کار شما را هم رقم بزند.

خدمات طراحی سایت سئو بیس چیست؟

سئو مبحثی گسترده است و از چندین بخش تشکیل می‌شود. برای موفق بودن در زمینه سئو، باید تمام مباحث سئو را در هماهنگی با همدیگر پیش ببرید؛ اما به طور کلی بهتر است بدانید سئو در دو بخش سئو داخلی (On-Page)  و سئو خارجی (Off-Page) انجام می‌گیرد. دشوار است که بین سئو داخلی و خارجی قرعه بیندازیم و بگوییم کدام یک از دیگری مهم‌تر است؛ اما طراحی سایت بر اساس اصول سئودر بخش سئو داخلی سایت قرار دارد و شامل برنامه‌نویسی و طراحی سایت بر اساس الگوریتم های جدید می‌شود. 

منبع: https://www.web24.ir