سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت و بهینه سازی سایت

روش افزایش اعتماد به نفس خانم ها

روش های افزایش اعتماد به نفس خانم ها موضوعی است که خانم ها باید درمورد آن  ها بدانند.
با اینکه بسیاری از خانم ها از چهره زیبا و توانایی های بارز و بالایی برخوردارند اما باز هم عدم داشتن اعتماد به نفس آن ها را درگیر مسائلی کرده است که برایشان بسیار آزار دهنده است و مانع پیشرفتشان شده است. قرار نیست کارهای پیچیده و سختی برای بالا بردن اعتماد به نفس انجام شود کافیست راه های ساده بدست آوردن آن را برای تقویت خود بکار برید تا فردی موفق و مفید در جامعه و زندگی شخصی خود باشید.
 
نکاتی برای بالا بردن اعتماد به نفس
بیشتر بخوانید :

افزایش اعتماد به نفس خانم ها با چند راهکار ساده

راه های افزایش اعتماد به نفس در زنان

اعتماد به نفس برای خانم ها از آن جایی اهمیت داد که یک زن با اعتماد به  نفس زندگی خود را حفظ می کند.

1-به زیبایی پوست خود اهمیت دهید

برای اینکه کل صورتتان شکل و فرم بهتر و جذابی داشته باشد چهار نقطه وجود دارد که باید به آنها توجه زیادی داشته باشید این قسمت ها گوشه های داخلی تیره چشم ها،دو طرف بینی،گوشه های خارجی چشم ها و دو طرف دهان هستند که می توانید کرم پودر بزنید.
 
2-با چشم تماس برقرار کنید
 هنگامی که با کسی ارتباط برقرار می کنید به چشمهای او نگاه کنید چراکه این عادت را فقط کسانی دارند که اعتماد به نفسشان بالاست.
 
3-با قامت راست بایستید
 باید با اعتماد به نفس بالا رفتار کنید سعی کنید با تمرین و ممارست راست ایستادن را تمرین کنید برای راست ایستادن سعی داشته باشید ناف خود را به طرف ستون فقراتتان عقب بکشید و شانه ها را به سمت عقب کشیده و سینه را به طرف جلو بیاورید.
 
تکنیک های افزایش اعتماد به نفس

زنان با اعتماد به نفس چگونه رفتار می کنند؟  

 برای مطالعه مقالات بیشتر و کلیپ های مشاوره و روانشناسی ستاره پرسون کلیک کنید

4-به پوست رنگ پریده خود رنگ بدهید
 با کرم های برنزه رنگ و ظاهر سالم تری به پوست رنگ پریده خود بدهید (به این نکته توجه کنید که برنزه کردن کامل و واقعی خود عامل به خطر انداختن سلامتی است).مالیدن کرم مرطوب کننده و چند قطره کرم برنزه پوستتان را رنگی و بهتر می کند.
 
5-در مرتب و تمیز بودن کیف پولتان دقت کنید
 حتما زمان مشخصی را برای تمیز کردن کیف پول خود صرف کنید کرت ویزیت،رسیدها و کاغذهای به درد نخور را از کیف خارج کرده و دور بیندازید چراکه مدیریت همین کارهای جزئی باعث می شود که شما با اعتماد بالا احساس خوشایندی جهت کنترل زندگی خود داشته باشید.
 
6-این احساس را داشته باشید که انگار یک سایز کم کرده اید
 جالب است بدانید خانم هایی که در استفاده عطرها و اودکلن ها به بو و طعم گل و ادویه اکتفا می کنند لاغر تر و جذاب تر به چشم می آیند.
 
  افزایش اعتماد به نفس زنان
منبع : نمناک